skript (Omluva)

Daniel Teufel dabel na bsdi.grendel.cz
Úterý Září 22 15:22:08 CEST 1998

> 	Spustil jste po uprave aliases sendmail -bi neboli
> newaliases?
>
> --Zdenek <pytela na phil.muni.cz>

jisteze .. (teda doufam ze kdyz upravim virtusertable a prevedu jeje do
.db tak zacna hned pouzivat nove udaje).

VSEM SE MOC A MOC OMLOUVAM.
 Nejspis si budu muset zajit k ocnimu protoze to jde semno z kopce.
 Kdybych se do aliases dival jen jedno tak nereknu ale ja to kontroloval
snad 10 x  (misto spravce tam bylo sprace)...
To je podobne jako doma taky sem cosi hledal a po trech dne sem zjistil
ze pokazde kdyz jsem to hledal sem to vzal do ruky a prelozil nekam jinam.

Kdyz chci pak z toho to serveru poslat postu jako spravce tak to mam
delat pres sendmail jako root ze?

A jeste takovy dotaz .. Archiv teto konference se nekde nachazi?

                                 dekuji za pochopeni

                                             dabel

PS: uz musim letet u ocniho meji jen do ctyr. (nebo sem se prehlid?)