Relay (2)

Daniel Teufel dabel na bsdi.grendel.cz
Úterý Září 22 17:29:07 CEST 1998

Vsem krasneho dne preji

 Zkousel jsem upravit sendmail.cf podle navodu na

 http://www.linux.cz/cikhaj/Sendmail/node8.html

 do souboru name_allow jsem zadal adresu stroje ze ktereho jsem chtel
posilat postu (z windows z outlooku) ale dopis se vratil s hlaskou relay
denied.
(nemel bych po pridani IP, a domen restartovat sendmail?)

 Muzete mi nekdo poradit jak tomu zabranit? popripade me jeste zajima
posilani posty pres pop3. Nejspise si uz nebudu moci posilat postu
odkukoli pres svuj mailserver nebo se mylim?

Co me vsak trapi nejvice je aby mi uz konecne server posilal postu psanou
ppp uzivateli a uzivateli ve windows z lokalni site.

muzete mi nekdo poradit budu vdecny za jakoukoli radu. Mam uz jen tri dny.

                                            dabel