Relay (2)

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Úterý Září 22 18:35:33 CEST 1998

>Vsem krasneho dne preji
>
> Zkousel jsem upravit sendmail.cf podle navodu na
>
> http://www.linux.cz/cikhaj/Sendmail/node8.html
>
> do souboru name_allow jsem zadal adresu stroje ze ktereho jsem chtel
>posilat postu (z windows z outlooku) ale dopis se vratil s hlaskou
relay

nevim jestli ti to pomuze, ale ja mam IDA sendmail a databaze stroju s
povolenym relaingem mam
v access.db - nepotreboval jsem delat zadne upravy - jen do sendmail.mc
pridat FEATURE(access_db) a prislusne vytvorit onu databazi...

Takze sendmail se chova tak, ze:
1) pokud jde posta do domeny na lokale (je v sendmail.cw) prijde
odkudkoliv.
2) pokud je posta posilana do domeny, ktera neni na lokale, pak je
posta/relayng povolen pokud je domena v sendmail.cw (tedy delam pro ni
zalozni postu).
3) pokud cilova domena neni ani lokalni ani se pro ni nedela sekundarni
mailer, pak je relay povoleno je-li IP stroje odesilajiciho postu v
access databazi s priznakem RELAY

Zdravi
D. Toman