Relay (2)

Daniel Teufel dabel na bsdi.grendel.cz
Pátek Září 25 10:38:26 CEST 1998

> nevim jestli ti to pomuze, ale ja mam IDA sendmail a databaze stroju s
> povolenym relaingem mam
> v access.db - nepotreboval jsem delat zadne upravy - jen do sendmail.mc
> pridat FEATURE(access_db) a prislusne vytvorit onu databazi...
>
> D. Toman

Mockrat dekuji tohle to mi opravdu pomohlo :-))))))) jeste jednou diky.
To bylo presne to co jsem hledal :-))))) ...

Jen tak pro informaci by me zajimalo proc to nefunguje pomoci drive
uvedeneho navodu pres ip_allow a name_allow.
Vsiml jsem si ze sem dal do .mc FEATURE(relay_entire_domain) coz to mohlo
zpusobit protoze dokumentace k tomu rokala ze povoluje relay je tem co
jsou uvedeni v access .. tak jsem to jeste odstranil ale bohuzel to
nezacalo fungovat..

                                  dekuji za odpovede

                                       momentalne spokojeny dabel