Nelogujici sendmail

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Středa Prosinec 8 15:46:16 CET 1999

Dobry den,

nainstaloval jsem si RH6.1 CZ a zprovoznil na nem (no, on vlastne byl
:-) sendmail (8.9.3-15). Bohuzel mi ale po nejakem case (mam takovy
dojem, ze se to stane pokazde, kdyz se mi zarotuji logy) prestal do
maillogu zapisovat informace o tom, od koho zprava je (from=). Polozka
to= se normalne zapisuje. Nutne potrebuju, abych i tyto informace mel
uchovavane (pocitani prenesenych dat). Muze me nekdo nasmerovat, co se
deje, pripadne jak tomu preruseni zabranit ? Deje se mi to na 2
pocitacich nezavisle na sobe, ve chvili, kdy poslu sendmailu sighup,
logovani se zase rozjede.

    Dik za odpoved

        Jarda Stribrsky

  Ing. Jaroslav Stribrsky