Nelogujici sendmail

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Prosinec 8 16:15:45 CET 1999

> deje, pripadne jak tomu preruseni zabranit ? Deje se mi to na 2
> pocitacich nezavisle na sobe, ve chvili, kdy poslu sendmailu sighup,
> logovani se zase rozjede.

ja myslim, ze je to celkom logicke. on si otvori subor a zapisuje do nho.
vy vyvolate rotovanie logov, cim mu to vlastne zrusite. a ze sa snazi a
zapisuje hlavucky to= sa mi vidi ako dobra vlastnost sendmailu :-)
vacsina programov zareaguje takisto, dokonca myslim ze aj samotny syslog
tak reaguje. vsetko sa napravi signalom HUP, kde sa mu povie aby si
precital konfiguraciu a pootvaral logovacie subory.
doplnte do toho rotovacieho programu aby posielal HUP sendmailu.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }