Nelogujici sendmail

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Středa Prosinec 8 16:38:48 CET 1999

Jan Satko wrote:

> ja myslim, ze je to celkom logicke. on si otvori subor a zapisuje do nho.
> vy vyvolate rotovanie logov, cim mu to vlastne zrusite. a ze sa snazi a
> zapisuje hlavucky to= sa mi vidi ako dobra vlastnost sendmailu :-)
> vacsina programov zareaguje takisto, dokonca myslim ze aj samotny syslog
> tak reaguje. vsetko sa napravi signalom HUP, kde sa mu povie aby si
> precital konfiguraciu a pootvaral logovacie subory.
> doplnte do toho rotovacieho programu aby posielal HUP sendmailu.

Tak uz jsem to udelal, uvidime za mesic :-) Ale udivuje me a) ze se presto
zapise alespon cast, b) ze mi predtim na RH4.2 fungovalo, aniz bych rotaci
logu upravoval :-)

    Jarda Stribrsky

  Ing. Jaroslav Stribrsky
  Vysoka skola chemicko-technologicka