Nelogujici sendmail

Řehoř Petr p.rehor na decros.cz
Středa Prosinec 8 16:58:24 CET 1999

> ale neni mi prilis jasne, proc loguje bez problemu cast to= a ma
> problemy s
> from= ?

> loguje)
> maillogu,
>
> P.S. Jojo, pri rotaci maillogu posila sighup pouze syslogu, takze uz
> jsem
> tam pridal i sendmail :-) Ale v RH 4.2 mi to bez problemu chodilo, i
> kdyz
> jsem nic neupravoval :-(

To ne. sendmailu se samozrejme nic posilat nema. To bylo spravne, ze se
sighupoval jenom syslog. Ja jsem myslel, ze to do maillogu nezapisuje
vubec nic. Problem bude nekde jinde. A to tak ze velmi zapeklity. Nemam
predstavu co to muze zpusobovat, protoze oboje logovani prochazi v
sendmailu jedinou funkci, ktera posila zaznamy do syslogd. Takze to musi

byt jeste predtim, tedy v casti kdy se zpracovava prijem mailu a mel by
se logovat zaznam o prijmu mailu. Pokud se dobre pamatuju, tak se tohle
logovani neda vypnout zadnymi konfiruracnimi prikazy, takze v
konfiguraci
nejspis taky problem nebude.

Zkuste si znovu prelozit sendmail.cf. Pokud to nezabere, tak bych zkusil
prelozit sendmail ze zdrojaku a potom ho cely preinstalovat mozna ze to
pomuze (treba mate nejak naborene binarky ze kterych jste to
instaloval).

Petr Rehor

DECROS s.r.o.          J.Š.Baara 40, České Budějovice, Czech Republic
Tel: +420-38-7312808   Fax: +420-38-7311480      http://www.decros.cz