Forwarding mailu

Řehoř Petr p.rehor na decros.cz
Středa Prosinec 22 16:23:51 CET 1999

> jednodussi
>
> Prepisovanie hlaviciek je jedna vec a dorucovanie druha.
> Na dorucovanie je IMHO lepsi mailertable(mozno menit mailer-program)
> alebo virtusertable.

Ale to nebylo o prepisovani hlavicek. To bylo o dorucovani do interniho
postovniho serveru. Pokud mam box na kterem chci veskerou postu zvenku
posilat do jednoho mail serveru uvnitr a vsechnu postu zevnitr poslat
ven s maskaradou, tak se to nemusi nutne resit pres mailertable ve ktere

je jeden jediny radek, ale staci to udelat pres pravidlo v sendmail.cf

Petr Rehor

DECROS s.r.o.          J.Š.Baara 40, České Budějovice, Czech Republic
Tel: +420-38-7312808   Fax: +420-38-7311480      http://www.decros.cz