Forwarding mailu

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Prosinec 22 14:36:00 CET 1999

> Pokud nepotrebujete nic slozitejsiho, tak mi tohle pripada jednodussi
> nez pouzivat mailertable.

Prepisovanie hlaviciek je jedna vec a dorucovanie druha.
Na dorucovanie je IMHO lepsi mailertable(mozno menit mailer-program)
alebo virtusertable.

> Taky je potreba zajistit, ze bude mailserver znat jmeno a IP adresu
> Exchange serveru. Na FreeBSD lze v /etc/host.conf nakonfigurovat, ze
> zaznamy v hosts maji prednost pred bind a pak je mozne pridat
> zaznam do hosts. V Linuxu by to melo byt podobne.

To sa da myslim na kazdom systeme. Vo vacsine pripadov sa subor vola
/etc/nsswitch.conf.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }