Forwarding mailu

Řehoř Petr p.rehor na decros.cz
Středa Prosinec 22 17:42:37 CET 1999

> interniho
> zvenku
> poslat
> ktere

> sendmail.cf
>
> A preco sahat do sendmail.cf ? Riesi to vase pravidlo aj problem, ze
> takych serverov bude viac alebo len pripad ze to chcu posielat na
> jeden
> stroj ?

Na sendmail.cf (prostrednictvim .mc a m4) musim sahat vzdycky, kdyz
chci aby delal to co chci ja.

Temito pravidly jsem samozrejme schopen pokryt i slozitejsi problem,
ale tam uz je asi rozumejsi jit na mailertable, u ktereho se nemusi
po kazde zmene predelavat sendmail.cf a prestartovavat sendmail.
Zalezi na slozitosti problemu.

Pro jednoduchy problem je to jednoduche reseni, mam celou konfiguraci
v jedinem souboru, nemusim myslet na to, ze po zmene musim udelat .db

Je to samozrejme vec zvyku. Pokud by mailertable byl mym dennim
chlebickem, tak bych to tak mozna delal vzdycky. Zatim jsem ho ale
nepotreboval, vsechny firewally, ktere opecovavam, maji za sebou
jediny postovni server nebo interni postovni system, ktery si to uz
rozdistribuuje sam.

Petr Rehor

DECROS s.r.o.          J.Š.Baara 40, České Budějovice, Czech Republic
Tel: +420-38-7312808   Fax: +420-38-7311480      http://www.decros.cz