reseni posty pro dialup uzivatele

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Pondělí Prosinec 27 11:37:16 CET 1999

Ahoj,
vcera vecer jsem narazil na problem pri konfiguraci sendmailu pro dialupistu.
Myslel jsem si, ze ho nenecham bezet trvale jako daemona, ale ze pomoci muttu
odeslu par mejlu (ty se ulozily do /var/spool/mqueue/ ) a po pripojeni
jednoduse frontu splachnu pres nejaky server. Jenze ouha ...
sendmail (spusteny pres 'sendmail -bD -q1s') proste ne a ne dorucovat.
Pomohlo mu az poslani dalsiho mejlu do stejne domeny - pak zacal odesilat
i ostatni. Muzete mi, prosim, nekdo rict, co mam nastaveno spatne, pripadne
jak to mate udelano vy? (pocitam, ze lepe nez ja :)

Tisicere diky,
                   Michal Safranek

PS: pokud mate jeste tip, jak zmenit SMTP-FROM hlavicku z
    user na localhost.localdomain na user na jhrnet.cz bez toho, aby ten pocitac
    musel mit hostname jhrnet.cz, budu vam jeste vice zauzlovan.
PS2: Prijemny zbytek vanocnich svatku a uspesny novy rok
--
Name : Michal Safranek <safranek(at)jhrnet.cz>
Descr: jhrnet.cz admin, fi.muni.cz student, linuxfan, human being