confUNSAFE_GROUP_WRITES

Petr Vanicek vanicekp na vinnetou.site.cas.cz
Čtvrtek Únor 18 13:09:15 CET 1999

Dobry den

u sendmail 8.9.3 mam problem s nasledujici veci:

potrebuji, aby domovsky adresar nekterych uzivatelu byl zapisovatelny pro
grupu, a zaroven aby mohli mit uzivatele .forward

Sendmail na to reaguje hlasenim ze na soubor .forward kasle, nebot je v
nebezpecnem adresari a postu doruci lokalne.

Pokusil jsem se pouzit direktivu v konfiguraci :confUNSAFE_GROUP_WRITES
UnsafeGroupWrites
ale asi nevim jak se ma pouzit, protoze to zareaguje tak, ze je to stejne jako
predtim

Toto je radek z conf.mc

define(`confUNSAFE_GROUP_WRITES',`True')dnl

--

                                          Ing. Petr Vanicek

|                               | UTIA AV CR                   |
|tel.:  6605 2233               | Pod vodarenskou vezi 4       |
|       6605 2364               | Praha 8                      |
|fax.:  688 46 77               |                              |
|vanicekp na utia.cas.cz                                          |
|vanicekp na vinnetou.site.cas.cz                                 |
|http://www.utia.cas.cz/user_data/vanicekp/home.html           |