confUNSAFE_GROUP_WRITES

Vladimír Solnický solnicky+mail na tmp.cz
Čtvrtek Únor 18 13:51:25 CET 1999

18. 2. 1999 napsal(a) Petr Vanicek na téma ,confUNSAFE_GROUP_WRITES`:

> u sendmail 8.9.3 mam problem s nasledujici veci:
>
> potrebuji, aby domovsky adresar nekterych uzivatelu byl zapisovatelny pro
> grupu, a zaroven aby mohli mit uzivatele .forward
>
> Sendmail na to reaguje hlasenim ze na soubor .forward kasle, nebot je v
> nebezpecnem adresari a postu doruci lokalne.
>
> Pokusil jsem se pouzit direktivu v konfiguraci :confUNSAFE_GROUP_WRITES
> UnsafeGroupWrites
> ale asi nevim jak se ma pouzit, protoze to zareaguje tak, ze je to stejne jako
> predtim

Doporucuji nastavit (obdobnym zpusobem) direktivu

ForwardFileInGroupWritableDirPath

To by melo vyresit problem.

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky+sig na tmp.cz>, +420-2-66005154, +420-603-855154,
TMP -- Tel. montaze Praha, a. s., Senovska 434, 182 03 Praha 8-Dablice, CZ