Konfigurace vice domen

Ivo.Panacek na regionet.cz Ivo.Panacek na regionet.cz
Úterý Leden 5 10:02:11 CET 1999

Petr Divis wrote:

> Mam takovy problem. Potrebuji provozovat mail server na linuxu, sendmail
> 8.9.2. Mam asi 10 domen. Nektere se smeruji do lokalnich boxu, nektere
> potrebuji podrzet v queue a ma tam byt take smerovani cele domeny do 1
> mailboxu. Krome toho queue to chci udelat vse pomoci virtusertable. Pri
> tomle poctu neni rucni vytvareni databaze asi tou nejlepsi cestou a
> eventualni pridani uzivatele nebo domeny by se stalo nocni murou. Takze
> nevite nekdo o nejakych scriptech? Popripade uvitam moznost konzultace.
>
> S pozdravem Petr DIvis

Ja neco takoveho provozuji uz dlouho, pracuji za mne skripty.
Bezi to pod 8.8.8, 8.9.1a mam nachystano, ale nespusteno a nemam
tam veci na pozdrzeni front. Podivejte se na WWW pod mou homepage (dole)
je neco, co se jmenuje 'easymail'. Je to v RPM, mohu samozrejme
vyexportovat i jako tgz, bude-li treba. Neni to jeste finalni verze,
pridavam tam dalsi priklady typickych konfiguraci.

Zdravi

Ivo Panacek
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz