Cenzurovani odchozi posty

Úterý Leden 5 17:05:15 CET 1999

xsorm na informatics.muni.cz (Milan Sorm) writes:

> jo, to zni fajn. zkusim to. je to zajimava myslenka (ja jsem mailhub bral
> jako nejaky pocitac a ne jako filtr ;-( )

Aby nedoslo ke zmateni: mail hub je skutecne nejaky pocitac.
Navrhovany postup je hack, ktery zajisti, ze dopis neni pres SMTP
protokol predan mail hubu, ale nejakemu mistnimu filtru. Ten si s
dopisem muze delat co chce, a pokud skonci s odpovidajicim exit kodem
(predpokladam 0), povazuje sendmail dopis za spravne doruceny.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR