Cenzurovani odchozi posty

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Leden 4 21:59:04 CET 1999

Mon, Jan 04, 1999 ve 08:49:03PM +0100 Alexandr Malusek napsal:

> Jestli o Linuxu vedi jen to, ze existuje, pak Vam mozna uveri. Jinak
> tezko.

uverili by. ale:

> Podivejte se na soubor /usr/lib/sendmail-cf/cf/clientproto.mc - je
> urcen pro klienta, ktery veskerou postu predava mail hubu.  Prikazem
> "m4 ../m4/cf.m4 clientproto.mc > clientproto.cf" z nej udelate
> konfiguracni soubor, ve kterem muzete mailer nullclient zamenit za
> zminovany filtr. Pak uz staci napsat jen ten filtr ...
>
> Netestoval jsem to, takze mozna toho bude potreba upravit vic, ale pro
> zacatek by to melo stacit.

jo, to zni fajn. zkusim to. je to zajimava myslenka (ja jsem mailhub bral
jako nejaky pocitac a ne jako filtr ;-( )

diky moc

        milan sorm

> --
> A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
> UJF AV CR
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!