Cenzurovani odchozi posty

Robert Dobozy robo na idata.sk
Čtvrtek Leden 7 19:14:13 CET 1999

Zdravim

On Thu, 7 Jan 1999, Alexandr Malusek wrote:

> [...]

IMHO je toto na hranici zakona (ak nie uz za). Je to porusenie prava na
sukromie atd. Pokial viem je trestne, napr. ak spravca systemu prezera
obsah mailov v queue. Samozrejme druha vec je dokazat to :-). Teda toto
urcite plati za hranicami nasich vlasti, u nas si nie som celkom isty ...
V tej firme asi tiez nebudu kontrolovat obsah kazdej obalky ktoru poslu
slimacou postou alebo to co si kto da na WEB. \
A teraz k veci.

> - Nezavisle na sendmailu prochazet mqueue a vyrazovat dopisy primo z ni.
>
> (No, variant je vic) U druhe varianty by se musely osetrit race
> conditions: prijde-li dopis ve chvili, kdy sendmail frontu zpracovava,
> pak muze dopis odeslat jeste drive, nez ho staci filtr vyradit.

Na to by sa hodil nejaky wrapper pred sendmailom, ktory by pred tym ako da
mejly do sendmail queue tieto umoznil niekomu precitat. Celkom by sa na to
dal pouzit smap z TISu a potom volat sendmail -q rucne (po cenzure). Alebo
mat 2 queue (jednu sendmailovu a druhu smapovu a po cenzure nejakym
inteligentnym skriptom "dobre" mejly prehodit z smapovej do sendmailovej
queue. Otazne je co v pripade, ze cenzor ochorie :-)

Tolko mojich 0.02 EURO.
Caute

					Robo

*	INTER-DATA s. r. o.     *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Osadna 11               *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *