MIME kodovani

Daniel Teufel teufeld na k332.feld.cvut.cz
Čtvrtek Leden 14 14:33:19 CET 1999

|define(`confDEF_CHAR_SET', `iso-8859-2')
|
|aby mi zpravy odchazely spravne kodovane. Sendmail sice zpravu zakoduje
|spravne, ale

|Jak mohu nastavit, aby odchazejici kodovani bylo MIME a poštu ode mne mohli
|cist na druhe strane i uzivatele ve Windows? Pouzivam KMail a pokud je mi
|znamo, tak MIME sam o sobe neumi.
|
|Slavek.

No nechci nic rikat ale base64 by podle melo byt to zakladni kodovani
ktere by mel umet kazdy emailovy program. To ze to autori nekterych
emailovych clientu obzvlaste ve windows ignoruji je obrazek jejich
pristupu k uzivatelu. Takzvany KU ... kaslu na uzivatele.

                                      dabel