MIME kodovani

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Leden 14 15:05:25 CET 1999

Spise to vypada, ze emailovy klient ve Windows prevede base64 na znaky, ale
netusi, ze by mel prevest iso-8859-2 na CP1250. Klient zkratka predpoklada, ze
platforma, na ktere bezi je ta spravna (je zkratka hloupy).

Proto bych radeji MIME, nebot s jeho pomoci se do hlavicky dostane informace,
ze je pouzito kodovani iso8859-2. Pri pouziti base64 tam (bohuzel) takova
informace neni.

Slavek.