SMTP Problem

Vladimír Solnický solnicky+mail na tmp.cz
Čtvrtek Leden 21 09:32:55 CET 1999

21. 1. 1999 napsal(a) Dalibor Toman na téma ,SMTP Problem`:

> mam tento problem s postou. Pri prijmu zprav z Internetu SMTP protokolem
> dochazi u nekterych zprav opakovane stale ke stejne chybe:
>
> collect: premature EOM:Connection reset by x.y
> SYSERR(root):collect: I/O error on connection from x.y.....

[...]

> Pripada mi to jako chyba zpusobena obsahem mailu, protoze nektere zpravy z
> tech samych serveru projdou a nektere ne. Pokud server neprotlaci zpravu.
> Pak ji preda sekundaru a ten dopadne uplne stejne spatne. Takze
> serverem, resp softwarem, ktery odesila postu to asi neni.

Osobne se domnivam, ze nejde o chybu zpusobenou obsahem dopisu (leda snad
obsahem znaku s kodem 0 v hlavickach, ty jsou problematicke, i kdyz
nevim, co presne pusobi, ale autor pred nimi varuje). Ovsem dopisy v
podobe, kterou jste popsal, jsou obecne vcelku dlouhe. Sednamil hlasi
predcasny konec zpravy, nebot mudruha strana ukoncila spojeni. nemuze to
byt tak, ze z onech serveru je spojeni typu, ktery je vcelku pruchozi, ale
nikdy nevydrzi vcelku moc dlouho? Pak se proste delsi zpravy nemaji sanci
dostat dovnitr. Rozhodne by bylo vhodne, aby toto neplatilo pro
sekundardni server MX (pokud to nei zpusobeno Vasi linkou). Tot muj nazor.

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky+sig na tmp.cz>, +420-2-66005154, +420-603-855154,
TMP -- Tel. montaze Praha, a. s., Senovska 434, 182 03 Praha 8-Dablice, CZ