SMTP Problem

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Čtvrtek Leden 21 09:38:11 CET 1999

On Thu, 21 Jan 1999, Dalibor Toman wrote:

> Pouzivam sendmail 8.9.1 (ale i ve starsi verzi jsem si jednou vsiml stejneho
> chovani)
>
> Vi nekdo kde najdu popis cmd line option -d (debug)? Ani ve zdrojaku jsem
> nenasel nic co by mi nejak vyznamne pomohlo

Nejsem zadny sendmail guru, jen s nim tez uz nejaky rok bojuji.
Cislo za -d ma dve slozky oddelene teckou. Detaily naleznete
v souboru "op.me" sekce "3.4. Debugging" (adresar doc/op). Prvni
je flag, druha debug-level pro nej. Seznam flagu je problem, aktualni
jsou ve zdrojacich, ale prece jen existuje nezavazny seznam
v souboru "src/TRACEFLAGS".
Vse vycteno ze zdrojaku k 8.9.1.

Zdravi

Ivo Panacek

PS: 'DD' v uvodu se mi moc libi, mate dalsi zkratky ?
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz/