your mail

Igor Bujna bujna na tcioptics.cz
Úterý Leden 26 10:33:38 CET 1999

> :> makemap hash mailertable.db < mailertable
>            ^^^^
> :> Vytvorim databazi.
>
> :> No a v sendmail.cf mam Kmailertable dbm /etc/mail/mailertable
>                                        ^^^
> mate zjavny rozdiel medzi typom databazy vytvorenej a pouzivanej ..
>
> skuste spravit
> makemap dbm mailertable.db < mailertable
> alebo
> Kmailertable hash /etc/mail/mailertable
>
> ( vzdy iba jedno z toho :-{)))  )

No v Sendmailu jsem zatim zacatecnik--->takze tady trochu tapu,
ale podle popisu jsem vytvoril databazi pomoci
dbm -d mailertable make mailertable.txt
,coz se mi vytvoril soubor mailertable.db a to jsem prejmenoval na
mailertable.dir a mailertable.pag.
v sendmail.cf jsem nastavil Kmailertable dbm /etc/mail/mailertable
ale stale mi vypisuje stejnou hlasku.
a ksyz jsem to udelal podle "hash ...",tak to sendmail sezral
akorat,ze pote ,kdyz jsem spustil sendmail,tak v logu bylo, ze
"neni nalezen server a local user neexistuje".
/etc/mail/mailertable.txt
TCP,novell.tcioptics.cz	tcioptics.cz

DIK za jakoukoliv poznamku.

    With regards
                          Igor Bujna

    Meopta-optika, a.s.
    member of the TCI group
    E-mail: bujna na tcioptics.cz
    tel.: +420-641-24 2619 , 2621(answering machine)
    fax.: +420-641-206579