Mail pro sit za IP Masqueradingem a jeji posta

Jan Polak honzap na obalex.cz
Středa Leden 27 09:50:26 CET 1999

On Tue, 26 Jan 1999, Miroslav Silhavy wrote:

> Ano, to jsem tusil, resp. to je to jedine, co jsem zjistil... Muj to
> myslenej je nasledujici, opravte mi prosim chyby:
>     Pomoci virtusertable bych smeroval postu pro celou domenu do jednoho
> mailboxu.

O.K.

>     Linux na druhe strane, pripojeny dialupem, by si po pripojeni stahnul
> pomoci pop3 postu v tomto mailboxu k  sobe. [... jak by to slo?]

O.K.

>     Pote potrebuji neco, co by dokazalo poskytovat pop3 pro jednotlive
> uzivatele, s tim, ze by si ten prislusny mail vybral z celeho tohoto
> mailboxu

No, ja jsem to mel kdysi udelane jinak.

Postu z jednoho mailboxu jsem sosal fetchmailem od ISP
k sobe - taky jsem driv pouzival "popclient", ale ten
uklada postu do jednoho souboru, ktery jsem pak musel jeste
rozparsovat - dalsi konfiguraky a skripty.

"fetchmail" strka postu do fronty, takze se pak bez problemu uklada do
prislusnych mailboxu.

V tom pripade neni potreba vami pozadovana uprava POP3, ale pop3 daemon
normalne saha do mailboxu uzivatelu na lokalnim linuxu (jesli to tak
chcete distribuovat pro lokalni sit s nejakymi postovnimi kliety na
PCckach).

OBALEX Znojmo, a.s.                 http://www.obalex.cz
Prumyslova 24, Znojmo              phone:+420-624-221872
Czech Republik                          :+420-624-242148
                                     fax:+420-624-226501
PGP Public Key is available.  To get it, send a message
with the Subject "Send PGP Key"