Mail pro sit za IP Masqueradingem a jeji posta

Miroslav Silhavy silhavy na jelly.cz
Úterý Leden 26 19:41:24 CET 1999

Jelikoz

>Tak to asi nepujde. Je potreba, aby ten klient dostaval pevnou adresu.
>Pak uz je to jednoduche - nastvit MX zaznamy na tu adresu, a klient po
>pripojeni rekne sendmailu ETRN domen a ma frontu u sebe.
>Nebo pouzit virtusertable a skladat postu pro celou domenu do jednoho
>mailboxu.
>Vyberte si - pak to muzeme probrat detailne stim, ze potreba rict,
>co je to sendmail.

Ano, to jsem tusil, resp. to je to jedine, co jsem zjistil... Muj to
myslenej je nasledujici, opravte mi prosim chyby:
    Pomoci virtusertable bych smeroval postu pro celou domenu do jednoho
mailboxu.
    Linux na druhe strane, pripojeny dialupem, by si po pripojeni stahnul
pomoci pop3 postu v tomto mailboxu k  sobe. [... jak by to slo?]
    Pote potrebuji neco, co by dokazalo poskytovat pop3 pro jednotlive
uzivatele, s tim, ze by si ten prislusny mail vybral z celeho tohoto
mailboxu

Je tato varianta pruchozi?

    Myrek