Virtualni uzivatele ?

Vladimír Solnický vs na tmp.cz
Středa Leden 27 11:39:22 CET 1999

26. 1. 1999 napsal(a) Miroslav Silhavy na téma ,Re: Virtualni uzivatele ?`:

>     Netvrdte mi, ze by se to nedalo nejak vyresit, oddelenou databazi hesel
> pro pop3 nebo nejak podobne. Neverim tomu, ze servery typu post.cz, usa.net,
> zabyvajici se poskytovanim mailu ve velkem, pro kazdeho uzivatele delaji
> zaznam do /etc/passwd???

Když si uděláte další mailer vedle local (třeba poplocal), který bude jako
local, ale doručovací program bude jiný a bude doručovat podle jiné
databáze (+případně vyhodíte z definice oproti local věci, které odkazuji
na /etc/passwd), tak to jde. Příkladem budiž Cyrus IMAP & POP 3 server,
který to má tímto stylem (tento produkt, který je možná pořád zdarma),
slouží k budování ,,zapečetěných`` poštovních serverů, tj. serverů, kde
uživatelé nemají účty a jen sis tahují poštu nebo mají všechny schránky
(via IMAP 4).

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky+sig na tmp.cz>, Útvar systémové administrace,
TMP -- Tel. montáže Praha, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,