your mail

Vladimír Solnický vs na tmp.cz
Středa Leden 27 12:26:21 CET 1999

25. 1. 1999 napsal(a) Martin Lustig následující:

> Dobry den,
>
> nevite nekdo jak omezit velikost odchozi posty do Inetu?
> Tedy pouze do Inetu a pro lokalni domenu nechat postu bez omezeni?
> Obavam se, ze pro m4 prikaz define (`confMAX_MESSAGE_SIZE', xxxx)
> bude pro vsechny maily...

Udělejte si kopii maileru smtp nebo jaky pouizvate jako stanadrdni
vystupni, pomoci mailertable nebo pravidel nasmerujte vnitrni postu na
smtp a tu do Internetu na novy mailer a nastavte v priznacich maileru
maximalni velikost. Pak by to melo pri pokusu odeslat postu do Inetu
prijmout dopis na server (server je bez globalniho limitu) ale pote vratit
hlasku Service unavailable se zduvodnenim, ze velikost prekrocila ...

Tak nejak to mame, i kdyz od doby, co se to udelalo, jsem se na to
nepodival, takze doufam, ze jsem nenapsal jen ctrictvrtepravdu.

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky+sig na tmp.cz>, Útvar systémové administrace,
TMP -- Tel. montáže Praha, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,