POP3 pristup k virtualni emailove domene

Jirka Mare jirka na asu.cas.cz
Středa Červen 23 20:25:16 CEST 1999

Jsem v Linuxu uplny zacatecnik. Nainstaloval jsem si Linux RedHat 6.0 a
pokousim se na nem nakonfigurovat sendmail. Potrebuji mit jednu
virtualni emailovou domenu a v ni uzivatele, ktery bude mit pristup jen
k mailu prez pop3.
Postupoval jsem nasledujicim zpusobem:

1. Na pocitaci jsem vytvoril virtualni emailovou domenu pomoci programu
"linuxconf" (v menu "virtual email
   domain").

2. V polozce "virtual POP accounts" v "linuxconf" jsem zalozil pod touto
domenou uzivatele.

3. Precetl jsem si v napovede, ze pro POP3 pristup k virtualni emailove
domene musim nastavit
   v souboru "inetd.conf" toto:

     pop-3   stream  tcp     nowait  root    /usr/sbin/tcpd
/usr/lib/linuxconf/lib/vpop3d

   Nastavil jsem to a rebootoval pocitac.

Ted, kdyz poslu email na vytvoreneho uzivatele v teto virtualni domene,
tak to vypada, ze adresat
byl nalezen. Ale kdykoliv se pokusim vybrat schranku prez pop3 (zkousim
to z Netscape 3.0),
tak mi to hodi hlasku "invalid usercode or password" a to i prez to, ze
heslo i jmeno je urcite spravne.

Nemate nekdo tuseni, v cem by mohl byt problem?

                                        S pozdravem

                                                        Jirka Mares