POP3 pristup k virtualni emailove domene

Jirka Mareš jirka na asu.cas.cz
Čtvrtek Červen 24 10:44:48 CEST 1999

> From: Igor Bujna <bujna na tcioptics.cz>
> To: Jirka Mare <jirka na asu.cas.cz>
> Date: 24. eervna 1999 9:09
> Subject: Re: POP3 pristup k virtualni emailove domene

> Jo chyba bude asi v tomhle---> pop3 se rozjizdi pres inet demon, a
> pro nej mosi byt z konfigurovany /etc/host.allow(deny).-->nazev rika
> o co jde.
> Ja pouzivam tohle:
> /etc/hosts.deny --> zabrani pristup vsem sluzbam odevsat
> ALL : ALL
> /etc/hosts.allow --? povolim akorat urcite sluzby, trebas pro loca
> in.ftpd :      ALL
> [...]

To si nemyslim. Soubory /etc/hosts.deny i /etc/hosts.allow jsou prazdne a
tudiz bych rekl, ze je tak povolen pristup odkudkoliv k cemukoliv.
Navic jsem zapomel napsat dulezitou vec, ze totiz kdyz pristupuji pres
(vsimete si, ze pisi preS - to pro pripadne gramaticke rejpaly z Ceske
Narodni Banky :-] ) POP3 pro normalniho bezneho uzivatele s adresou "
jmeno.uzivatele na jmeno_pocitace.cz " , tak je vsechno OK. Problem je POUZE v
pripade, kdyz se snazim pristoupit k virtualni domene
jmeno.uzivatele na virtualni_domena.cz .

Me se zda, ze problem bude spise nekde v heslech.
normalni.uzivatel na pocitac.cz ma totiz zaznam v souboru passwd. Zatimco
uzivatel na virtualni_domena.cz tam tento zaznam nema.
Naproti tomu ho ale ma v souboru /etc/vmail/...???nejakysoubor???.