qmail - virtualusers

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Pondělí Listopad 8 13:56:28 CET 1999

Dne 8 Nov 99, v 13:42, Petr Novotny napsal(a):

> Nejjednodussi - zakladni - moznost je
> 1. pocitac posta.neco.cz se povazuje za lokalni pro neco.cz (tj.
> neco.cz je v rcpthosts a v locals) 2. do ~alias/.qmail-default se da
> pravidlo |forward "$DEFAULT"@mail.neco.cz (2a. pripadne se pro

Ano. Ale zapomnel jsem pripsat, ze postovni program na mail.neco.cz je
ponekud natvrdly. Kdyz mu prijde mail, ktery ma v envelope adresu
user na mail.neco.cz, tak ji odmitne. Musi mit user na neco.cz

> mail.neco.cz udela zaznam do smtproutes, protoze MX by melo ukazovat
> na posta.neco.cz) 3. pocitac mail.neco.cz se povazuje za lokalni pro
> neco.cz uplne stejnym zpusobem. 4. NEDOPORUCUJI znovu delat
> .qmail-default, ktery ukazuje zpet -
>  to by vam ty maily zacaly cyklit.

> Potom je posta.neco.cz "nadrazeny" a mail.neco.cz "podrazeny"
> server.

> ... pouze za predpokladu, ze to lokalne nezpracovavate. Pokud ano,
> smtproutes jjsou vam na nic.

V locals neco.cz nemam.

Promenna $DEFAULT je v okamziku zpracovani nastavena na user ?

     Vladimir Smelhaus