Zvlastni dorucovani posty

Daniel Teufel teufeld na k332.feld.cvut.cz
Pátek Listopad 19 11:04:20 CET 1999

Preji dobry den

 Znovu posilam svuj dotaz jelikoz jsem jej asi neprilis dobre podal, a
nezduraznil jsem hlavni v podstate jediny problem

 Potrebuji vyresit takovyto problem:

  Stroj-1 je podle MX zaznamu prijemnce pro @domena.cz.
  Ovsem posta pro celou tuto domenu by mela byt dorucena na Stroj-2.

  A ted  vcem je problem nemuzu pouzit port 25 na forwardovani posty mezi
Stroj-1 a Stroj-2. Proto take je Stroj-1 prijemcem pro @domena.cz.

Znovu UPOZORNUJI, ze port 25 nepripada v uvahu, tedy nemohu resit
problem standartnim zpusobem (mailertable,smarthost,relaying ...)

  Co by to melo umet. Predavat postu online. A uzivatele na Stroji-2
by prakticky nemeli mit tuseni o nestandartnim dorucovani.

  Premyslel jsem o reseni

   a) Stroj-2 bude prijmat postu i na jinem portu napr 2500.
   b) Predat postu pomoci jine sluzby (ftp,scp) na Stroj-2 a na tom
      pak podstrcit postu MTA jakoby prisla zvenku.

   c) jina moznost

   ad a) nevim jak na to (a pokud by to slo jak rict Stroji-1 ze se ma
         spojit se Strojem-2 na jinem portu?)

   ad b) nevim jak to podstrcit tomu MTA (nejlepe sendmailu - neni
         podminkou)

         TOTO RESENI by me zajimalo i do budoucna .. tedy mam soubor
ve kterem je jedna zprava jakym zpusobem podstrcit tento soubor
sendmailu aby se tvaril jako ze prebral postu z venku a dal sni udelal
to co ma. Priklad: dojde mi dopis ulozim si ho do souboru. A cilem je
aby kdyz jej podstrcim lokalnimu sendmailu aby mi zase dosel a tedy
aby to vypadalo ze mam ve schrance dva uplne stejne dopisy.

 Aby to nebylo uplne vse potrebuji aby to fungovalo i obracene. Tedy
aby Stroj-2 predaval odchazejici postu Stroji-1 a ten ji pak teprve
dorucoval nekam dal. Znovu upozornoji ze to nemohu delat pres port 25.

Otazka tedy zni jestli je to resitelne nejakou metodou bez zasahu do
zdrojaku nejakeho MTA.

Krom toho by i nadale mel nejaky MTA naslouchat stale i na portu 25.

                        muzete mi nekdo poradit?

                           dekuji za odpovedi

                               dabel