gateway...

Jiri Novak bati na skodanet.cz
Úterý Září 14 09:21:19 CEST 1999

Dobry den,
mam tu takovy problemek :)
Mam nasledujici strukturu:

      Internet

      F W ----- Ext. Mail

   Int. Mail

   Int. sub Mail1..n

Proste externi mailserver v DMZ a nejaky interni server (privatni IP
adresy).
Oc mi jde. Potrebuji dosahnout stavu, kdy veskera posta pro domena.cz,
ktera
dojde z internetu na externi mailserver byla predana internimu serveru,
ktery
se dal postara o jeji rozdeleni. To mi funguje (pomoci MX zaznamu pro
domena.cz
a sub.domena.cz, smerujicich na ext. mailserver a pomoci mailertable -
jde to
nejak jednoduseji?), nicmene potrebuji jeste dosahnout stavu kdy interni
server
preda veskerou postu, nespadajici do domena.cz (sub.domena.cz
sub2.domena.cz...)
externimu mailserveru, ktery ji odesle do internetu. Muze nekdo poradit,
jak
toho se sendmailem dosahnout?
Nejsem zadny mail guru, mozna mi unika nejaka zakladni finta, ale nejak
nemuzu dat dohromady. :/
A jeste jedna vec. Nejak mi nefunguje adress masquerading. Presto ze do
.mc souboru uvedu: MASQUERADE_AS(`domena.cz'), maily odeslane z tohoto
stroje maji ve From stroj.domena.cz. masquerade_envelope ani jine
maskaradovaci
featury se nejak k dilu nemaji :/

Dekuji predem za nakopnuti spravnym smerem...
--
Jiri Novak <jiri.novak na skodanet.cz>