gateway...

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Září 14 09:43:23 CEST 1999

On Tue, 14 Sep 1999, Jiri Novak wrote:

> [...]
> adresy).
> Oc mi jde. Potrebuji dosahnout stavu, kdy veskera posta pro domena.cz,
> ktera
> dojde z internetu na externi mailserver byla predana internimu serveru,
> ktery
> se dal postara o jeji rozdeleni. To mi funguje (pomoci MX zaznamu pro
> domena.cz
> a sub.domena.cz, smerujicich na ext. mailserver a pomoci mailertable -
> jde to
> nejak jednoduseji?), nicmene potrebuji jeste dosahnout stavu kdy interni

Pokud mate na mysli tohle -

                Keys in this database are fully qualified domain names
                or partial domains preceded by a dot -- for example,
                "vangogh.CS.Berkeley.EDU" or ".CS.Berkeley.EDU".

tak zrejme pokud date zaznam

.domena.cz		smtp:[XX.XX.XX.XX]

tak by to melo cpat vsechno pro danou domenu i jeji subdomeny na ten
interni mailer.

> server
> preda veskerou postu, nespadajici do domena.cz (sub.domena.cz
> sub2.domena.cz...)
> externimu mailserveru, ktery ji odesle do internetu. Muze nekdo poradit,
> jak
> toho se sendmailem dosahnout?

Na tom internim sendmailu by ten externi mel byt uveden jako smarthost,
pak by mu ten interni mel predat vsechnu postu pro kterou neni uveden
jako prijemce - sendmail.cw

> A jeste jedna vec. Nejak mi nefunguje adress masquerading. Presto ze do
> .mc souboru uvedu: MASQUERADE_AS(`domena.cz'), maily odeslane z tohoto
> stroje maji ve From stroj.domena.cz. masquerade_envelope ani jine
> maskaradovaci
> featury se nejak k dilu nemaji :/

Mozna by se jeste melo urcit co se ma maskaradovat -

                        MASQUERADE_AS(masq.com)
                        MASQUERADE_DOMAIN(foo.org)
                        MASQUERADE_DOMAIN(bar.com)

Taky existuje ficura allmasquerade - to bude asi ze ma maskaradovat
vsechno ...