tcpwrapper v sendmailu - jak na to

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Duben 3 09:01:08 CEST 2000

On Mon, 3 Apr 2000, Petr Vacha wrote:

> Zkuste napsat do inet.conf neco takoveho:
> smtp   stream  tcp     nowait  root    /usr/bin/tcpd  sendmail
> Popripade za polozku "sendmail" napiste jeste pozadovane parametry.

Uz jsem na to prisel (s pomoci redl na col.cz) - mel jsem tam zakompilovany
jeste hack check_local a s tim uz to nechce fungovat. Pokud se pouzije
standartni src.rpm a jen se v nem pridaji ty kompilacni volby pro
TCPWRAPPER , tak to funguje jak ma - deny zapis je mozne udelat jak do
hosts.allow nebo i hosts.deny a ten wrapper je uplne na zacatku takze
muzete zakazat IP pristup wrapperem i strojum uvedenym v RELAY.

Ted jennom musim vymyslet co je pro mne dulezitejsi - jestli check_local
nebo tcpwrapper ... :-(