tcpwrapper v sendmailu - jak na to - RESENI

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Duben 3 09:36:20 CEST 2000

On Mon, 3 Apr 2000, Petr Simek wrote:

> Uz jsem na to prisel (s pomoci redl na col.cz) - mel jsem tam zakompilovany
> jeste hack check_local a s tim uz to nechce fungovat. Pokud se pouzije
> standartni src.rpm a jen se v nem pridaji ty kompilacni volby pro
> TCPWRAPPER , tak to funguje jak ma - deny zapis je mozne udelat jak do
> hosts.allow nebo i hosts.deny a ten wrapper je uplne na zacatku takze
> muzete zakazat IP pristup wrapperem i strojum uvedenym v RELAY.
>
> Ted jennom musim vymyslet co je pro mne dulezitejsi - jestli check_local
> nebo tcpwrapper ... :-(

Takze 'odvolavam co jsem odvolal a slibuji co jsem slibil' - jinymi slovy
chyba byla jako obvykle mezi klavesnici a zidli. Kdyz se holt napise
-DTCPWRAPPER misto spravneho -DTCPWRAPPERS tak to proste nejak nefunguje.

Dekuji vsem co se mi snazili pomoci

S pozdravem