prijem posty pro neexistujiciho uzivatele do urcene schranky

Zdenek Pizl admin na e2.pef.czu.cz
Středa Duben 26 17:36:02 CEST 2000

ivop na regionet.cz wrote:

> Rekl bych, ze staci do virtusertable pridat radku
>
> @domena.cz skutecny.uzivatel na domena.cz

... a vsechno pro domenu.cz bude chodit jednomu uzivateli. Pokud tedy
pred timto pravidlem neni receno pravidly jinymi, jak dorucit postu.
Pro vice uzivatelu to muze byt pekna otrava.

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...