prijem posty pro neexistujiciho uzivatele do urcene schranky

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Středa Duben 26 21:09:28 CEST 2000

Zdenek Pizl wrote:

> ... a vsechno pro domenu.cz bude chodit jednomu uzivateli. Pokud tedy
> pred timto pravidlem neni receno pravidly jinymi, jak dorucit postu.
> Pro vice uzivatelu to muze byt pekna otrava.

Mate pravdu. Ja na to mam pomocny programek. Ideove
vychazi ze Sarah Linuxu P.Satrapy (toho starsiho).
Naposled je prizpusoben pro sendmail 8.9.3 a balicek je
nachystan pro RedHat 6.1, coz by nemelo nicemu vadit.

Pokud by o nej mel kdokoliv zajem, lze najit na

    http://ivop.regionet.cz/www/linux/ivop/easymail/

Jsou tam priklady nekolika variant .mc, tam uvitam pripominky
a dalsi priklady, v tom se zas tak silny v kramflecich necitim.

Specielne poznamka o on-line blacklistech od pana Novotneho
me zaujala, sveho casu jsem na to koukal, ale pak jsem to
nechal byt. Ted obden pridavam dalsi a dalsi adresy/domeny
do sveho blacklistu, uz je poradne dlouhy ..., ale to
neni ten spravny zpusob.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz