relay server a neexistujici uzivatele

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Duben 27 10:25:23 CEST 2000

> A kdyz najde zaznam RELAY pro rcpt to: ? No tak to prevezme ... A to je
> prave ten pripad o kterem hovorim.

???
Ja som spammer a adresu mam comp1.domena.cz
Sendmail je comp2.domena2.cz
A adresat je nezmamy na comp3.domena3.cz

V access u sendmailu mam:
domena2.cz 	RELAY

V relay-domains mam:
domena3.cz

Ked idem posielat postu, tak sendmail ma rozpozna ako comp1.domena.cz.
Nakolko v access nemam RELAY tak jedine kde mozem poslat postu je
obsah relay-domains, cize len na @domena3.cz.

A mozte mi teraz napisat podla tohto prikladu co mate Vy na mysli ?

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }