relay server a neexistujici uzivatele

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Duben 27 10:55:34 CEST 2000

On Thu, 27 Apr 2000, Jan Satko wrote:

> Ja som spammer a adresu mam comp1.domena.cz
> Sendmail je comp2.domena2.cz
> A adresat je nezmamy na comp3.domena3.cz
>
> V access u sendmailu mam:
> domena2.cz 	RELAY
>
> V relay-domains mam:
> domena3.cz
>
> Ked idem posielat postu, tak sendmail ma rozpozna ako comp1.domena.cz.
> Nakolko v access nemam RELAY tak jedine kde mozem poslat postu je
> obsah relay-domains, cize len na @domena3.cz.
>
> A mozte mi teraz napisat podla tohto prikladu co mate Vy na mysli ?

Presne to mam na mysli - takze prevezmente postu od comp1 pro domena3
ale stroj comp3 ji odmitne prevzit z duvodu nexistujici domeny ve from
nebo z nejakeho jineho.

A ted - jak se efektivne branit na hostu, ktery dela relay pro nekoho
jineho, prebirani mailu pro domeny pro ktere delam relay ale ktere
pochazeji ze stroje spammeru ? Protoze pokud cilovy stroj aplikuje
nejaka ucinna blokovaci pravidla proti spammerum, zbude to na taliri
postmasterovi stroje co dela relay.