mail.local vs. sendmail

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Duben 27 20:31:43 CEST 2000

> To az tak ejednoduche nebude. Ked zadavate mailer(local) alebo
> mailer(procmail), tak sendmail si zakazdym strci iny subor s inymi
> nastaveniami. Uz len na zaciatok pre local.mailer su inaksie
> parametre(prepinace). Takze ak Vam to nejde, ako prvu vec by som skusil
> pozriet, ci ste nezmazali /bin/mail alebo linku.
> Ak chcete pouzit procmail tak potom treba uviest mailer(procmail) a on uz
> si vsetko sendmail pripravi.

Aby to nevyznelo uplne jednoducho tak u mna to vyzera nejako takto:
define(`PROCMAIL_MAILER_PATH',`/usr/bin/procmail')dnl
feature(local_procmail)dnl
mailer(procmail)dnl

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }