mail.local vs. sendmail

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Duben 28 05:15:49 CEST 2000

On Thu, 27 Apr 2000, Jan Satko wrote:

> Aby to nevyznelo uplne jednoducho tak u mna to vyzera nejako takto:
> define(`PROCMAIL_MAILER_PATH',`/usr/bin/procmail')dnl
> feature(local_procmail)dnl
> mailer(procmail)dnl

dakujem, teraz to uz funguje - len neviem, kde je pricina toho, ze sa to
takto pokazilo ... doteraz mi to fungovalo, a kedze mam ostype(debian),
tak v subore debian.m4 je aj toto:

define(`LOCAL_MAILER_PATH', `/usr/lib/sm.bin/sensible-mda')dnl
dnl define(`LOCAL_MAILER_FLAGS', `mnru9')dnl
define(`LOCAL_MAILER_FLAGS', `hnPu90')dnl
define(`LOCAL_MAILER_ARGS', `sensible-mda $g $u $h ${client_addr}')dnl
define(`LOCAL_SHELL_FLAGS', `u90')dnl
define(`PROCMAIL_MAILER_PATH', `/usr/bin/procmail')dnl

pouzival som mailer(local), takze asi bude chyba v
/usr/lib/sm.bin/sensible-mda

5o

   Ing. Peter Mann		e-mail: Peter.Mann na tuke.sk
   UVT - TU Kosice		ICQ # : 12491471 - KLFMANiK