Ne dost, ze novy to jeste z otazkou... ;-(

chomik chomik na seznam.cz
Pátek Duben 28 05:24:52 CEST 2000

Nazdar!

Jsem tady novy. Par informaci o mne:

1. Jmenuju se chomik neboli kr^ec^ek.

2. Narodil jsem se a doposud bydlim v hlavnim meste Dolniho Slezska.

3. Linuchem se zabyvamm uz nejaky cas ale doposud to nebylo nic moc -
   hlavne internet a nejake to psani, pokusy v HTML...atd.

4. Ted mam nainstalovany Mandrake 6.1 na celeron 366/64MB.

5. Nedavno jsem vyhrabal starou 486, vymenil motherboard a proca na
   pentium, nacpal tam 24MB RAMu, koupil poradny cooler a prelozil par
   jumpru aby to vsechno behalo na 166MHz, k tomu dokoupil 2 sitovky a
   chci z toho neco udelat :-o

6. Na net se doposud divam klicovou dirkou - totiz ppp-dialupem, ale uz se
   blizi okamzik, kdy si konecne nainstaluji pevnou linku. Telekomunikace
   zavadi u nas novou sluzbu - tzv. HIS neboli 'home internet solution' -
   nejaky ochuzeny ADSL na hardware'u Ericssona. Napina se to na normalni
   telefonickou linku a ma to RS232 115kb/s (pri telefonickem rozhovoru
   max. ~75kb/s) + telefon - all in one ;-)  Myslim si, ze z toho se uz da
   udelat nakej ten servek. A predevsim je to dost levny. Ovsem ma to
   jeden hacek... ;-) - neposkutuji a nebudou davat RevDNS na moji domenu,
   kterou se chystam zaregistrovat - asi proto aby nekonkurovali ze svou
   mnohem drazsi nabidkou jinych pevnych spoju ;-)

7. Ostatni veci, jako ze se netykaji pocitacu, linuchu, posty a sendmailu
   vas jiste nebudou ani trochu zajimat... ;-)

Tak, ted vite o mne uz temer vsechno a ja zase mam pro vas par otazecek.

Ta prvni je:

1. Nevite nahodou, kde na netu mohu sehnat nejakou poradnou dokumentaci do
   sendmaila z popisem sendmail.cf ale aby to bylo v nejakem srozumitelnem
   "slovanskem" ;-)  jazyku?

chomik