MASQUERADE a SMARTHOST nejdou dohromady

Ales Rygl rygl na moa.jicinet.cz
Středa Srpen 9 07:30:06 CEST 2000

Kriątof Petr wrote:

> [..]

> MASQUERADE_AS se  vetsinou pouziva pro maskovani cele
> domeny, tedy neco jako MASQUERADE_AS(`moje.cz')

Chyba byla nekde jinde. Vybne jsem pouzil domaintable na firewalu (chtel jsem
prichozi postu predavat dovnitr a nemohl jsem nejak rozchodit mailertable -
nemuzu dodnes a tak to delam pres virtusertable). Jak jsem zjistil v README k
sendmail.cf, tak se pouziti domaintable projevi v prepisovani hlavicek, v cemz
byla ta bota.

Protoze mi sendmail neustale ignoruje mailertable, resim to ve virtusertable
takto:

@firewall.moje.cz    %1 na server.firewall.moje.cz

(nasi domene odpovida firewall.moje.cz) A to chodi. Ale s mailertable mam
porad  "user unknown", a maily se dovnitr neposilaji.

Ales Rygl

Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!
Ing. Ales Rygl
rygl na moa.jicinet.cz
ICQ 4616993