Potvrzeni o doruceni a precteni

Jiri Zach zach na teranet.cz
Pátek Srpen 11 10:55:53 CEST 2000

Zdravim
	prosel jsem uz hromady RFCcek (bezvysledne jinak bych se neptal) a chtel
bych se zeptat, zdali nekdo nevite, kde a jak se v protokolu smtp nastavuje
priznak o pozadavku na upozorneni o doruceni popr. o precteni zpravy
uzivatelem (mam na mysli typicke outlookovske moznosti sledovani), vsiml
jsem si ze mi obcas prijde i povrzeni o precteni posty. zajimalo by me i
ktera postovni servervrove aplikace tuto podporu maji a zda ji ma i sendmail
a jak ji aktivovat. (to znamena ze stazeni zpravy ze schranky by povazoval
za precteni, samozrejme jine programy hromadne posty mohou precteni zpravy
sledovat jinak). Nebo jestli to se jedna pouze o nejakou vlastnost
mrkvosoftich exchange. Kdyz ten pozadavek na sledovani o precteni posty
nedam, tak ani neprijde.

Dekuji