Potvrzeni o doruceni a precteni

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Srpen 11 12:14:37 CEST 2000

> Zdravim
> 	prosel jsem uz hromady RFCcek (bezvysledne jinak bych se neptal) a chtel
> bych se zeptat, zdali nekdo nevite, kde a jak se v protokolu smtp nastavuje
> priznak o pozadavku na upozorneni o doruceni popr. o precteni zpravy
> uzivatelem (mam na mysli typicke outlookovske moznosti sledovani), vsiml
> jsem si ze mi obcas prijde i povrzeni o precteni posty. zajimalo by me i
> ktera postovni servervrove aplikace tuto podporu maji a zda ji ma i sendmail
> a jak ji aktivovat. (to znamena ze stazeni zpravy ze schranky by povazoval
> [...]

Mam dojem, ze potvrzeni o "precteni" zpravy by se melo vygenerovat az
ve chvili, kdy si uzivatel necha zpravu zobrazit a ne pri stahnuti ze
serveru do postovniho klienta. Pouzivame tu Pegasus a ten se takhle
chova - a pripada mi to logicke. Kdyz na noc nevypnu PC, bude
stahovat ostu ve stanovenych intervalech, ale potvrzeni o cetni vyda
az rano, kdyz si k tomu sednu a tu zpravu si prectu.

Takze pomoci sendmail IMHO nijak.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s