Zastupne znaky v aliases

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Úterý Srpen 15 15:49:16 CEST 2000

> From: "Vladimír Fux" <fux na infoline.cz>
> To: <sendmail na linux.cz>
> Subject: Re: Zastupne znaky v aliases
> Date: Mon, 14 Aug 2000 14:04:15 +0200

> No, já bych spis uvital novak tecka neco.
> Bez toho plusitka, ktery je neobvykly, a navic novak uz
> takhle s teckou nejaky adresy ma udelany Chtel jsem
> jen zjistit, jestli by se to nedalo vyresit jednim aliasem
> pro vsechny tecka neco

Aliasy to asi nejde. Neco podobneho jsem kdysi taky potreboval:
aby se nobody.hostname prepsalo na nobody. Udelal jsem to tak, ze
do S97 v sendmail.cf jsem dal

Rnobody . $-			$#local $: nobody	bez domeny
Rnobody . $- < @ $=w . >	$#local $: nobody	s mistni domenou

Pokud tedy je to na stroji s lokalni schrankou novak,
asi by se jen zamenilo nobody za novak. Pak by to
bralo novak.jednoslovo; kdyby to melo umet i typ novak.1.2.3 ap.,
muselo by se misto $- dat $+.

Treba se to da nasroubovat i do .mc, ale to neumim.

Snad se to da dat i do S5, ktere se provadi az po aliasech.
Umi to nekdo?
--
                                                Lubos Kaspar