Zastupne znaky v aliases

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Středa Srpen 16 21:33:00 CEST 2000

Lubos Kaspar wrote:

> Aliasy to asi nejde. Neco podobneho jsem kdysi taky potreboval:

> Umi to nekdo?

	No, rekneme, ze uz jsem se parkrat v prepisovacich pravidlech hrabal, a
tak muzu rict, ze to urcite jde, ale je to pomerne pracna zalezitost. I
kdyz v tomto pripade by melo stacit najit to pravidlo, kde se sendmail
zabyva specialnim vyznamem znaku "+" a nahradit jej v tom miste teckou.
Tim by to mohlo byt nakonec pomerne jednoduche. Je ale potreba mit od te
doby na pameti, ze tecka je specialni znak a nepouzivat jej v aliasech
jako znak "normalni" tak jak je to bezne.

	Myslim, ze by to slo napsat i jako specialni vlastnost pouze pro pripad
"novak.???"

	Celkove mi ale pripada neorozumne podporovat nejake "nestandardni"
reseni kdyz na dane platforme existuje reseni obvykle a pouzivane (tedy
myslim tim "plus" jako oddelovac).

						Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz