Vice mail forwarderu

Vaclav Peroutka peroutka na okd.cz
Pátek Srpen 25 14:24:30 CEST 2000

Já ten postup zkusil na Postfixu, ale tam to funguje nějak zvláštně.

mam relayhost = smtpout.domena
a na dns
smtpout.domena.    IN    MX    0 mail1.domena.
smtpout.domena.    IN    MX    1 mail2.domena.

Jenze on pokud jsou oba mail1 i mail2 vypnute, tak to hodi do deferred a uz
neodesle. nebo se da nejak nastavit doba deferred emailu ?

Postfix vypada jako celkem pohodovy MTA, jeste jestli tam pujde zakomponovat
nejaky antivirus...

Dan Lukes : ano, mylil jsem se, to je ale v poradku, kdyz neco nevim, muzu
se zmylit. Jedine tak se clovek nauci neco vic a ne ze bude stat na jedne
veci tvrdohlave...

V. P.