Vice mail forwarderu

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pátek Srpen 25 15:36:48 CEST 2000

On Fri, Aug 25, 2000 at 02:24:30PM +0200, Vaclav Peroutka wrote:
> Jenze on pokud jsou oba mail1 i mail2 vypnute, tak to hodi do deferred

To je od neho velice rozumne ;-]

> a uz neodesle.

Jak dlouho jste cekal?

> nebo se da nejak nastavit doba deferred emailu ?

less /usr/doc/postfix-19991231_pl08/sample-rate.cf

(veci z tohoto souboru normalne pripiste do main.cf, ale ja jsem s temi
implicitnimi hodnotami naprosto spokojen).

> Postfix vypada jako celkem pohodovy MTA, jeste jestli tam pujde zakomponovat
> nejaky antivirus...

Jde. Podivejte se do dokumentace!

(Dokumentace k postfixu je asi ta nejlepsi dokumentace, kterou jsem pro
ruzne MTA videl ...)

> Dan Lukes : ano, mylil jsem se, to je ale v poradku, kdyz neco nevim, muzu
> se zmylit.

Ale to je prece v poradku, nikdo se na vas nezlobil ...

> Jedine tak se clovek nauci neco vic a ne ze bude stat na jedne veci
> tvrdohlave...

Jojo :)

bye

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//

NELAMTE SI HLAVU Z KONCE SVETA
ALLAH JE DOST CHYTRY, ABY SI UDELAL ZALOZNI KOPII DISKU