Premenovanie attachmentov

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Pátek Prosinec 1 11:09:26 CET 2000

On Fri, 1 Dec 2000, Marian Sabo wrote:

> Win rozhodne otvaraju subor podla pripony. Mozno az od 2000 sa checkuje, o
> aky file skutocne ide. To neviem, lebo 2000 zatial nemam.

Bohuzial, pravdu ma un* .. premenujte si .doc subor na cokolvek ine a
dvojkliknite v exploreri alebo na ploche (nie vo WC, Far etc) - vyskusane
v NT4.0 a w98 :-(

> Takze ked narazi na necitatelnu priponu, opyta sa, cim to ma otvorit.
> Idealne je zvolit notepad a nechat zaskrnute "Vzdy pouzit tento program na
> otvorenie tohto suboru". :-)

Pre .exe a .pif to funguje takto, dalsie som uz neskusal. Ale na documenty
pusti word, pripona nepripona (verim ze tym vyriesili staznosti ludi,
ktori nemohli otvorit dokumenty, ked si ich ulozili so zlou priponou)

--
jozef  :-)